سلامتی

سلامتی

سلامتی

سلامتی

گزیده ای از مهم ترین سخنرانی های TED

1- کری گرین- برنامه ریزی ذهن برای موفقیت

مدتی است که کری گرین را دنبال می کند و عاشق رویکرد او است. او فرد مثبتی است که احساس خوبی دارد.

من عاشق این هستم که او روی احساس ما تمرکز می کند، نه فقط چیزی که شبیه موفقیت به نظر می رسد.

کری در میانه داشتن یک کسب وکار جهانی بسیار موفق، متوجه شد که بدبخت است؛ بنابراین تصمیم گرفت آن را تغییر دهد.

این صحبت شما را به این فکر می اندازد که با ماندن در شغلی که دوست ندارید، یا توجه نکردن به ایده های اطرافتان، یا اینکه خودتان را از انجام دادن آن ها محروم می کنید، چه چیزی را از دست می دهید.

https://academicflare.parsianblog.com/

2- مینیمالیست ها- یک زندگی غنی با استرس کم تر

این صحبت ها از سوی کسانی است که جریان اصلی جنبش مینیمالیستی را خریدند.

آن ها ایده غنی سازی را از کسب درآمد و داشتن چیزها و خواسته ها و داشتن چیزهای بیشتر، به عمد بودن و زندگی ساده، شاد و غنی تغییر می دهند.

من سریع تر از درآمدم پول خرج می کردم و سعی می کردم شادی بخرم.

این روشی است که بسیاری از مردم در آن زندگی می کنند و روشی است که من نیز برای مدت طولانی در آن زندگی می کردم.

ساده کردن زندگی و به هم ریختگی آن به شما کمک می کند تا برای چیزهایی که مهم هستند، جا باز کنید و من تضمین می کنم که آن چیزهایی که در حال حاضر دارید، گنجه ژست هایی نیستند که در حال حاضر دارید.

3- مینیمالیست ها- هنر اجاره دادن

این افراد آنقدر زندگی شان تغییر می کند که مجبور شدم یکی دیگر از صحبت های آن ها را در نظر بگیرم.

یک خانواده متوسط آمریکایی بیش از ۳۰۰ هزار قلم کالا در خود دارد.

چه مقدار از آن را در اختیار دارید؟

برای بسیاری از ما که در سطحی به جنبش مینیمالیستی پیوسته ایم، همه ما لحظه شماری می کنیم.

شاید تماشای این سخنرانی تد ماشه مینیمالیستی شما باشد (هشدار دهید، اعتیادآور می شود).

https://www.aparat.com/result/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C_%D9%87%D8%A7%DB%8C_TED

گزیده ای از بهترین سخنرانی های تد با موضوع، ازدواج، روابط و عشق

1- راز موفقیت در یک رابطه طولانی مدت- استر پرل

چه زمانی بیشتر به سمت شریک زندگی خود کشیده می شوید؟

چه چیزی میل را در یک رابطه طولانی مدت زنده نگه می دارد؟ این صحبت جالبی در مورد مفهوم میل و تفاوت آن با عشق است.بیشتر بخوانید.

2- روابط سخت است، اما چرا؟

چه می شود اگر روابط فقط سخت باشد و به همین شکل باشد؟

چه می شود اگر مغز ما برای جنگیدن و استدلال کردن برنامه ریزی شده باشد؟

درگیری در یک رابطه اتفاق می افتد، اما روابط انسانی می تواند از درگیری ها جان سالم به در ببرد. روابط انسانی نمی تواند از دست رفتن امنیت و ایمنی را جبران کند. این گفت وگو اصول اولیه اینکه چرا می جنگیم و چرا بحث می کنیم را درهم می شکند.

و چگونه می توانیم میزان مبارزه مان را کاهش دهیم. وظیفه اصلی ما حفاظت از یکدیگر و ایجاد احساس امنیت در یکدیگر است.

3- مونوگامیش: قوانین جدید ازدواج - جسیکا اوریلی

آیا ازدواج مقدر به شکست است؟

با شانس 50/50 برای "بقا" آیا آنها همان شانس هایی هستند که شما می خواهید داشته باشید؟اطلاعات بیشتر

شاید شکل کنونی ازدواج ما دارای اشکالاتی در طراحی باشد و نیاز به ارزیابی مجدد و چالش داشته باشد.

آیا تک‌همسری می‌تواند پاسخی برای یک ازدواج شاد باشد، جایی که فکر وجود دارد، اما عمل نیست، صحبت می‌شود اما لمس نمی‌شود؟

من قبلاً مطالعاتی را خوانده ام که از این نظریه حمایت می کنند، و این یک سخنرانی عالی است که آن را توضیح می دهد.

چیزی که من بیشتر از همه در مورد همه این گفتگوها دوست دارم این است که کسی وجود ندارد که بگوید "این راهی است که برای داشتن یک رابطه نیاز دارید و این تنها راه است و هر راه دیگری به اندازه کافی خوب نخواهد بود".

همه آنها می دانند که روابط و عشق برای همه متفاوت است.

من ساعت ها و ساعت ها صحبت های TED را در مورد ازدواج، عشق، روابط، شادی و اعتماد به نفس تماشا کرده ام و یکی از رایج ترین چیزهایی که در هر یک از آنها می بینم توانایی صحبت با شریک زندگی خود و توانایی شما برای خوش گذرانی است. شریک تو.اطلاعات کامل