سلامتی

سلامتی

سلامتی

سلامتی

چطور می توانیم یک نفر را جذب خود کنیم؟

1- گاهی خودخواه باشید:

به نظر غیر منطقی می رسد، اما یکی از بهترین راه ها برای اینکه کسی شما را دوست داشته باشد، تمرکز بر خودتان است. این به معنای خودخواهی یا خودمحوری نیست؛ بلکه به معنای اعتماد به نفس و امنیت در فردی است که هستید.

وقتی اعتماد به نفس دارید، مردم طبیعتا می خواهند بیشتر در کنار شما باشند چون وقتی با کسی که دوست دارند در کنار شما باشد، احساس خوبی دارند.

بنابراین چه اتفاقی می افتد وقتی شما احساس اعتماد به نفس و امنیت نمی کنید؟

اگر می خواهید کسی شما را دوست داشته باشد، سعی کنید این سوالات را از خودتان بپرسید: چه چیزی را باید به شما پیشنهاد کنم؟ چه چیزی را از آن ها می خواهم؟ آن ها چه انتظاری از من دارند؟ به این سوالات صادقانه پاسخ دهید و به سرعت متوجه شوید که آن ها چه می خواهند.

هنگامی که افراد احساس ارزشمندی می کنند، خودشان را دوست دارند و تمایل بیشتری به ارائه چیزی در ازای آن دارند؛ یعنی دوستی و وفاداری.

2- مداوم باشید:

اگر می خواهید کسی شما را دوست داشته باشد، پافشاری بسیار مهم است.

به نوعی ارزش ها و اصول شما زمانی اهمیت پیدا می کند که بخواهید کسی را در کنار خود قرار دهید.

با این حال، این موضوع فقط آزار دهنده نیست؛ بلکه به این معنی است که حتی زمانی که همه چیز به درستی برنامه ریزی نشده است، با خودتان صادق باشید.

صرف نظر از میزان کاری که انجام می دهید، گاهی اوقات نتیجه بخش نخواهد بود.

و شما نمی توانید اجازه دهید که به شما برسد. اگر شما با وجود شکست و ناملایمات به راه خود ادامه دهید، مردم پایداری شما را تحسین خواهند کرد.

فقط مطمئن شوید که با فشار دادن آن قدر سخت که دیگران احساس کنند تحت کنترل یا دستکاری رفتار شما هستند، آن را بیش از حد دور نمی کنید.

در مورد اینکه چه کسی هستید و چه چیزی می خواهید صادق و صادق باشید اما همچنین مایل به سازگاری براساس شرایط در حال تغییر باشید.